تبلیغات
گیم پارس
 
بازی روز


به دیگر وبلاگ های ما نیز سر بزنید . گیم پارس شما را به دیگر وبلاگ های ما : فان پارس - سینما پارس و موبایل پارس دعوت می كند
مدیر سایت : پیام

این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
منوی دسته ای

 
آرشیو
به همه صفحه های ما سربزنید:

[ نمایش کلیه مطالب ]


 
لینكدونی
» مجموعه مقالات دامی
» سایت خنده بازار
» سامانه رزرواسیون آنلین هتل های ایران - سراها
» گردنبند تمام استیل الماس
» Taylor Swift Fans
» ارسال اس ام اس
» فانی بلاگ ( خنده . تفریح )
» دانلود جدید ترین مسابقات کشتی کج
» :.: doctorfa :.:
» free vpn
+ ارسال لینک
همه ی لینک ها

 
جدول فروش كنسول ها
فروش كنسول

 
ارتباط با مدیر


 
جدیدترین بازی منتشر شده

77069300504112803085.jpg

 
کلمات کلیدی
ایکس باکس مایکروسافت فورزا 4 xbox 360 ea توکیو گیم شو بتلفیلد بد کمپانی 2 wii اینفینیتی وارد سه بعدی مدرن وارفیر mw3 مدرن وارفیر 3 modern warfare 2 infinity ward 3ds battlefield 3 بتلفیلد 3 psn فیفا modern warfare 3 کال آف دوتی نینتندو ds modern warfare vita metal gear solid مدرن وارفیر 2 mw2 tokyo game show microsoft xbox live call of duty پلی استیشن TGS ps3 سونی متال گیر سلید pc psp electronic arts mw1 3d Gears of War 3 بتلفیلد بد کمپانی بتلفیلد ios الکترونیک آرتز sony ایکس باکس لایو

گیم پارس

 
.:: جدیدترین مطالب ::.
عنوان تاریخ
!!!!!!!!!!!!!!!!!   چهارشنبه 28 دی 1390
انجام بازی بر روی Nokia N9   شنبه 9 مهر 1390
گرز آف وار 3 به Black Ops نرسید   شنبه 9 مهر 1390
FIFA Street در مارچ 2012   شنبه 9 مهر 1390
مضامین بیشتر برای Xbox Live   شنبه 9 مهر 1390
فروش Gears of War 3 از مرز 3 میلیون واحد گذشت   شنبه 9 مهر 1390
نسخه PC بازی L.A. Noire در نوامبر عرضه میشود   چهارشنبه 6 مهر 1390
لیست اچویمنت های MW3 منتشر شدند   سه شنبه 5 مهر 1390
نمرات Fifa Soccer 12   سه شنبه 5 مهر 1390
Fifa Soccer 12 vs PES 2012 (دمو)   یکشنبه 3 مهر 1390

 
دسته بندی: PS3 ، Xbox 360 ، | تاریخ: یکشنبه 13 شهریور 1390 | ساعت: 11:20 ق.ظ | نویسنده: پیام | امتیاز:
 

به دنبال صحبتی که رئیس اروپایی مایکروسافت، در مورد علت اینکه چرا بازی هایی که ابتدا در PSN عرضه میشوند را در XBL Arcade نیز نمیبینیم داشت؛ سونی نیز به حرف آمد و مایکروسافت را به "مراقبت از تکنولوژی ضعیفش" متهم کرد.

سرپرست ارشد بخش روابط ناشرین (Publisher Relations) در سونی، Rob Dyer اظهار داشت که سیاست های مایکروسافت در مورد بازی ها، جلوی ابداعات و نوآوری های جدید را گرفته، و در واقع مانند مانعی بر سر راه سازندگان بازی های Multi Platform هستند که اجازه ی دسترسی آن ها را به نهایت قابلیت های PS3 نمیدهند.


Dyer میگوید: به نظر من کاری که Chris [Lewis] و سایر مدیران مایکروسافت انجام میدهند، مراقبت از یک تکنولوژی ضعیف است. فکر میکنم آن ها میخواهند این مسئله را تا حد امکان بی سروصدا نگه دارند؛ این که اگر سازندگان چیز اضافه ای در دسیک Blu-ray در نظر داشته باشند، یا محتویات اضافه ای دارند که بالاتر از 9 گیگ است، یا بخواهند کارهایی از این قبیل انجام دهند، باید به یاد محدودیت های کنسول مایکروسافت نیز باشند.
قوانینی که مایکروسافت در مورد بازی های مالتی پلتفرم دارد این است که تمامی بازی هایی که برای Xbox 360 منتشر میشوند، باید "حداقل به طور همزمان" با سایر دستگاه ها عرضه شوند؛ و حداقل به همان اندازه محتویات داشته باشد. و این مشکل بزرگی است که ما با آن ها داریم.

این مسئله ابتدا با بازی های کوچکتر شروع شد، سیاست های مایکروسافت در Xbox Live ناشرین را مجبور میکرد که از پس مشکلات فراوانی برآیند تا به شبکه ی آن ها انتقال پیدا کنند، یا در غیر این صورت انتشار بازی توسط خود مایکروسافت صورت میگرفت، که این مسئله اساسا به آن ها این اجازه را میداد که بازی را در انحصار زمانی خود درآورند، و حتی بخواهند که IP را متعلق به خود کنند یا نه، و غیره. در حالی که ما اصلا همچین سیاستی نداریم و برعکس آن ها هستیم، ما همیشه سعی میکنیم به استودیوهای کوچک (Indie) خوش آمد بگوییم، چون میدانیم آن ها نقش بزرگی در این تجارت دارند.

Dyer ادامه میدهد: با گذشت زمان این مسئله فقط در مورد بازی های کوچکتر با استودیو های گمنام صادق نبود، بلکه مسئله جدی تر شد و به ناشرین درجه 1 و 2 هم رسید. یعنی هروقت که ما برای محتویات انحصاری یک بازی در پلتفرم خودمان، محتویاتی مانند چیزهایی که در E3 معرفی میکنیم، با دیگران میذاکره میکردیم، زندگی ناشرین بازی توسط مایکروسافت تلخ میشود، به دلیل اینکه آن ها در بازی چیزهای اضافه ای برای مصرف کننده میگذارند که با پلتفرم ما میتوان آن را تجربه کرد. پس در نگاه ما، کاری که ما انجام میدهیم برای این است که مصرف کنندگانمان تجربه ای بهتر داشته باشند، در حالی که آن ها از تکنولوژی ضعیف خود دفاع میکنند. 

Dyer میگوید در حالی که میتواند درک کند چرا مایکروسافت از این سیاستش دست بر نمیدارد، اما به هر حال در نهایت این مسئله به ضرر مصرف کنندگان است:

من فقط خواستم این مسئله را پس از این که Chris Lewis گفت ما از مصرف کنندگانمان حفاظت میکنیم روشن کنم. این حرف او قابل تحسین است اما، اگر آن ها واقعا همچین کاری میکنند، مصرف کنندگانشان را از چه چیزی محافظت میکنند؟ به نظر میرسد تنها محافظتی که آن ها انجام میدهند این است که مصرف کنندگان نتوانند چیزهای زیادی را با داشتن تکنولوژی ای برتر ببینند. مشکل ما در حال حاضر این است که چنین مسائل جدی ای که مایکروسافت بر سر راه ناشرین میگذارد فقط باعث از بین رفتن تجربیات خوب و اضافه ای میشوند که ممکن بود در بازی های زیادی آن ها را ببینیم و اینطور نشد.

به هر حال چه مردم بخواهند برای این مشکلات در مقابل مایکروسافت بایستند و چه نه، این بستگی به ناشرین و میزان ریسک آن ها دارد.

منبع: بازی سنتر


 برچسب ها: سونی ، مایکروسافت ، بلوری ، دی وی دی ، ps3 ، xbox 360 ، درگیری سونی ، psn ، xbox live arcade ، دایر ، لوئیز ، سه بعدی ، محدودیت ناشرین ، محدودیت سازندگان ، کریس لوئیز ، راب دایر ، xbox live ، playstation network ، پلی استیشن ، ایکس باکس ، blu-ray ، dvd ، 3d ، مولتی پلتفرم ، multi platform ، chris lewis ، rob ، dyer ،

 
 

 
نظرسنجی
به نظر شما کدام عنوان بهترین عنوان سال خواهد شد؟

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
صفحات جانبی


 
آمار و ارقام
  مدیریت:
  • مدیر مجموعه پارس : علی
  • مدیر فان پارس : علی
  • مدیر موبایل پارس : پویا
  • مدیر سینما پارس : علی
  • مدیر گیم پارس : پیام

  •     طراح قالب:
      طراح قالب و گرافیست : علی
    • قالب خام و اولیه : پارس تولز

        نویسندگان:

      آمار بازدید
    • کل بازدید:
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :

      وضعیت وبلاگ :
    • تعداد کل مطالب :
    • آی پی شما :

      آخرین بروزرسانی

 
دیگر وب ها ما

 
بزودی
cull of duty mdw3
pes 2012

ایمیل مدیر
ایمیل مدیر
ایمیل مدیر دوم
Theme Edited By: Ali