تبلیغات
گیم پارس
 
بازی روز


به دیگر وبلاگ های ما نیز سر بزنید . گیم پارس شما را به دیگر وبلاگ های ما : فان پارس - سینما پارس و موبایل پارس دعوت می كند
مدیر سایت : پیام

این صفحه را به اشتراک بگذارید

 
منوی دسته ای

 
آرشیو
به همه صفحه های ما سربزنید:

[ نمایش کلیه مطالب ]


 
لینكدونی
» مجموعه مقالات دامی
» سایت خنده بازار
» سامانه رزرواسیون آنلین هتل های ایران - سراها
» گردنبند تمام استیل الماس
» Taylor Swift Fans
» ارسال اس ام اس
» فانی بلاگ ( خنده . تفریح )
» دانلود جدید ترین مسابقات کشتی کج
» :.: doctorfa :.:
» free vpn
+ ارسال لینک
همه ی لینک ها

 
جدول فروش كنسول ها
فروش كنسول

 
ارتباط با مدیر


 
جدیدترین بازی منتشر شده

77069300504112803085.jpg

 
کلمات کلیدی
psn electronic arts infinity ward سه بعدی 3ds ea modern warfare 2 ایکس باکس لایو الکترونیک آرتز متال گیر سلید اینفینیتی وارد Gears of War 3 بتلفیلد 3 pc پلی استیشن بتلفیلد vita بتلفیلد بد کمپانی call of duty mw2 ios wii ps3 battlefield 3 فورزا 4 psp کال آف دوتی مدرن وارفیر 3 مدرن وارفیر 2 ds مایکروسافت فیفا metal gear solid mw1 نینتندو modern warfare mw3 3d سونی sony مدرن وارفیر tokyo game show xbox 360 TGS بتلفیلد بد کمپانی 2 ایکس باکس microsoft modern warfare 3 xbox live توکیو گیم شو

گیم پارس

 
.:: جدیدترین مطالب ::.
عنوان تاریخ
!!!!!!!!!!!!!!!!!   چهارشنبه 28 دی 1390
انجام بازی بر روی Nokia N9   شنبه 9 مهر 1390
گرز آف وار 3 به Black Ops نرسید   شنبه 9 مهر 1390
FIFA Street در مارچ 2012   شنبه 9 مهر 1390
مضامین بیشتر برای Xbox Live   شنبه 9 مهر 1390
فروش Gears of War 3 از مرز 3 میلیون واحد گذشت   شنبه 9 مهر 1390
نسخه PC بازی L.A. Noire در نوامبر عرضه میشود   چهارشنبه 6 مهر 1390
لیست اچویمنت های MW3 منتشر شدند   سه شنبه 5 مهر 1390
نمرات Fifa Soccer 12   سه شنبه 5 مهر 1390
Fifa Soccer 12 vs PES 2012 (دمو)   یکشنبه 3 مهر 1390

 
دسته بندی: PS3 ، Xbox 360 ، PC ، | تاریخ: جمعه 11 شهریور 1390 | ساعت: 04:22 ب.ظ | نویسنده: پیام | امتیاز:
 


EA Sports اطلاع کاملی از شاکیان سری FIFA دارد، آن دست از طرفدارانی که هر سال پول خود را صرف خرید نسخه‌ی جدید فیفا می کنند، ولی همواره احساس می کنند بازی هیچ پیشرفت خاصی نداشته است. در واقع، این دسته از طرفداران هستند که سازندگان کانادایی بازی را به سمت ساخت بازی بهتر و بزرگتر سوق می دهند.
در کنار ویژگی‌های جدید فیفا، هوش مصنوعی ارتقاء یافته، سیستم برخورد جدید و موارد دیگر، سازندگان سعی کرده اند بخش Career Mode بازی را چالش بر انگیزتر و قابل اعتمادتر کنند، چرا که این بخش یکی از مواردی بود که در FIFA 11 باعث نارضایتی عده‌ی زیادی از طرفداران سری فیفا شد.
مطلبی که در ادامه می خوانید، مصاحبه ای با دیوید روتر، طراح اصلی بازی است. او درباره‌ی بخش Career Mode صحبت خواهد کرد و به ما می گوید چه چیزهای جدیدی به این بخش اضافه شده است و طرفدارانی که می خواهند وقت خود را فقط صرف بازی های دوستانه‌ی معمولی نکنند، با چه انتخاب‌هایی طرف هستند.
 


EA Sports Footbal Club چیست؟
شما به همراه دوستانتان از تیم خاصی طرفداری می کنید، آنگاه هر کاری که در بازی انجام می دهید، برای شما و تیمتان امتیاز جمع می کند. ما امتیاز جمع شده را محاسبه می کنیم، سپس آن را بر تعداد طرفداران تقسیم می کنیم و در نهایت به میانگینی می رسیم که نشانه‌ای از توانایی و فداکاری یک طرفدار است.
جدول لیگ در یک هفته بر اساس میزان توانایی، فداکاری و حمایت طرفداران تغییر می کند. هر هفته یک فصل محسوب می شود، در پایان هر فصل، ما تیم ها را بر اساس توانایی و قابلیت فردی بازیکن، طبقه بندی و ارتقاء می دهیم. پس شما یک لیگ مجازی دارید که بر اساس کیفیت طرفداران طبقه بندی می شود.
مهم نیست کدام تیم را انتخاب می کنید، شما مهم هستید و این موضوع که در روز بازی در مقابل طرفداران تیم مقابل چگونه از تیم خود حمایت می کنید.
قسمت دیگر این موضوع آن است که این یک سرویس زنده است و ما امسال آن را بدون هیچ هزینه‌ی اضافی آغاز کرده ایم. ایده‌ی پشت آن بدین گونه است که در طول فصل، ما از بازی های واقعی الهام می گیریم و از صفحات روزنامه ها و وبسایت ها اخباری را جمع می کنیم و آن را در بازی قرار می دهیم. مثالی که من زیاد از آن استفاده می کنم چرا که واقعا روز بی نظیری بود، این است: "شما تیم بلک‌پول هستید و در آخرین روز فصل دو بر یک از منچستر یونایتد جلو هستید، در مقابل یورش منچستر دوام بیاورید و خود را در Premier League حفظ کنید."
ما آنها در طول فصل ارسال می کنیم، نه فقط برای XP های شما، بلکه برای کمک به شما در طرفداری از تیمتان.
 

اخیراً ما بخش Career Mode را با تمرکزی بیشتر بر روی مربی، نشان دادیم. ما رابط کاربری و شیوه‌ی آن را به کل عوض کردیم و از سیستم مشاوره‌ی املاک، ایمیل و رسانه‌ی کاملاً جدیدی استفاده کردیم. ما بر روی مربی هایی که با هوش مصنوعی کنترل می شوند، بسیار کار کردیم. بر روی چگونگی خرید و فروش بازیکنان و کلاً روز آخر مهلت خرید و فروش بازیکنان را تغییر دادیم و وفاداری زیادی را برای واپسین روز فصل نقل و انتقالات قرار دادیم. چندین مذاکره برای خرید و فروش بازیکنان به طور همزمان جریان دارد، آمار و منحنی‌های عملکرد تیم به شما فشار می آورد، مسائل زیادی از طرفداران و دنیای واقعی گرفته شد و خلاصه‌ای از اخبار Sky Sports هم وجود داشت.
هم چنین ما سیستم کاملاً جدیدی برای استعدادیابی بازیکنان جوان طراحی کردیم. ما آن را "آکادمی جوانان" نامیدیم، شما مربیان خود را می فرستید و آنها با درجه بندی بازیکنان جوان از سراسر دنیا باز می گردند. هر چقدر آنها را بیشتر ارزیابی کنید، اطلاعات بیشتری بدست می آورید.
 
 
آیا آن بازیکنان جوان واقعی هستند؟
بعضی از آنها واقعی هستند. اما هرچقدر در Career Mode جلوتر بروید، بازیکنان جدیدی متولد می شوند و بر اساس سیستم جدید، پتانسیل آن را داریم که بازیکنان را تولید کنیم. هرچقدر بیشتر ارزیابی کنید، آنها دقیق تر می شوند. اما تهدید متداولی که در نسخه‌ی امسال بازی وجود دارد این است که اگر استعدادیابی شما عمومی باشد، مربیان تیم های دیگر در مورد آن ها می خوانند و بر روی آن ها دست می گذارند. اگر بازیکن جوان خوبی پیدا کردید که پتانسیل بالایی دارد ولی هنوز مطمئن نیستید که این استعدادیابی درست است یا نه و باز هم او را ارزیابی کنید، بقیه ی دنیا در مورد او می شنوند و آنگاه ممکن است مربیان دیگر وارد عمل شوند.
هم چنین فعل و انفعالاتی هم با خبرگزاری ها وجود دارد، بنابراین در مورد ترکیب خود برای یک بازی می توانید حضور برخی از بازیکنان را در تیم خود قطعی ندانید، می توانید از آن ها تعریف و تمجید کنید تا اینکه شاید در عملکرد آن ها تفاوتی ایجاد شود.

در مورد بازیکنان حریف چطور؟
بله، چیزهای بسیار زیاد دیگری نیز در این بخش وجود دارد. بیش از 70 درصد از افرادی که بازی را تهیه می کنند، بخش Career Mode را به صورت دائمی دنبال می کنند این یکی از بخش هایی است که طرفداران در مورد آن بسیار هیجان زده اند و بیشتر بازخوردهایی که دریافت می کنیم، در مورد این بخش می باشد. ما می خواستیم هر کاری که از دستمان بر می آید، برای آن انجام دهیم.
 
 
 
به نظر شما، پیشرفت های کلیدی بخش Manager Mode چیست؟
پیشرفت های زیادی وجود دارد. یک واقعیت این است که از نظر فلسفی، هنگامی که شما سال گذشته مشغول Manager Mode در بازی بودید، کاری که شما می کردید در دنیا منتشر می شد و سپس شما یک پاسخ مستقیم دریافت می کردید. به این گونه بود که شما به چیزهای زیادی کار داشتید و بقیه با شما کار خاصی نداشتند.
در نسخه‌ی امسال قضیه اینگونه است: "اگر در واقعیت ممکن است اتفاق بیفتد، برای شما هم ممکن است اتفاق بیفتد"
بنابراین اگر در یکی از بازی های دوستانه‌ی پیش فصل، ستاره‌ی تیمتان مصوم شود، این موضوع به شما بر می گردد و اعضای کادر پزشکی به شما می گویند بازیکن چقدر آسیب دیده است و چه مدت زمان برای ریکاوری و استراحت نیاز دارد. شما این اختیار را دارید که او را دوباره به بازی برگردانید هر چند چنین حرکتی واقعاً احمقانه است.
وقتی که او از نظر فنی مدت زمان ریکاوری را گذرانده است ولی هنوز 100 درصد آماده نیست، شما می توانید او را بازی دهید و یا اینکه او را تا آمادگی کامل روی نیمکت بنشانید. اینجاست که سیستم روحیه و سیستم آمادگی بدنی بازیکن وارد عمل می شود. ممکن است بازیکن از اینکه به او به اندازه‌ی کافی پول داده نمی شود یا اینکه به اندازه‌ی کافی بازی نمی کند، ناراحت شود و یا حتی از اینکه تیم به اندازه‌ی کافی خوب نیست. اما در نهایت اگر پس از صحبت های خصوصی با شما، کاری را که بازیکن می خواهد نکنید، او عصبانی می شود و در آخر با خبرنگاران صحبت می کند. سپس هوش مصنوعی CPU وارد عمل می شود و ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد. بعضی از بازیکان ممکن است مستقیماً سراغ خبرگزاری ها بروند و از نارضایتی خود صحبت کنند اما ما می خواستیم فرصتی به شما دهیم که اگر می خواهید، کاری بکنید.
 
 
مانند آقای آدبایور....
بله، دقیقاً! برگشتن به انگلستان و اینکه همه‌ی رسانه های فوتبالی به سمت شما بیایند، واقعاً برای من خوشایند است. به طور هم زمان، این یکی از بزرگترین کارهایی است که ما می کنیم، پیش نمایش فصل. دو چیز جالب امسال رخ می دهد، یکی همه‌ی کارهایی است که برای بخش Career Mode انجام می دهیم و دومی داشتن Alan Smith به عنوان یکی از کمک گزارشگرها است که باعث شده بخش گزارش بازی کاملاً تاثیرگذار باشد.
پیش نمایش فصل ها اساساً خلاصه ای است که به شما می گوید به عنوان مربی یک تیم چقدر خوب باید کار کنید. به همراه ارائه‌ی نمونه ای از اینکه در پایان فصل شما باید کجای جدول باشید، آیا باید به لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا راه پیدا کنید و چیزهایی شبیه به این. ما همچنین بازیکنانی که باید از تیمتان بروند و یا بازیکنانی که باید به تیم شما ملحق شموند را هم مشخص می کنیم و با آنها مصاحبه می کنیم. حتی برای واقعی تر کردن آن، شما از کاپیتان تیمتان نظراتی دریافت می کنید. کارهایی که در یک فصل از شما انتظار می رود در سطح گزارشگری بازی منعکس شده است، بنابراین ما سعی کردیم به صورت جامع و هماهنگ به بازی نزدیک شویم که هر کاری می کنیم، تمامی ویژگی های جدید بازی به صورتی منظم، پشتیبانی و تلافی شود.
از من سیتی به عنوان مثال استفاده می کنم، از آنها انتظار می رود برای لیگ قهرمانان انتخاب شوند، بنابراین در بازی اول فصل آلن اسمیت می گوید: "سلام به اولین بازی فصل Premier League خوش آمدید، امسال انتظارات بسیار زیادی از تیم میزبان وجود دارد، و آن ها برای به دست آوردن افتخارات زیادی تلاش می کنند" و سپس شما به بازی می پردازید. مهم ترین نکته سطح واقعیت است و بقیه‌ی مسائل حول آن شکل می گیرد.
در طول فصل بازیکنان شما ممکن است ناراحت شوند یا برعکس، مربیان هوش مصنوعی، در مورد نزدیک شدن به بازیکنان هوشمندانه عمل می کنند. برای مثال مربیان برای بازیکن بی قراری که بسیار ناراضی است پیشنهاد بسیار پایینی می دهند و برای بازیکنانی که در لیست فروش تیم نیستند، پیشنهاد خرید قرضی می دهند. شما هم می توانید بازیکنان را به صورت قرضی به تیمتان بیاورید با این گزینه که در آخر فصل او را می خرید. این چیزی بود که پیش از این نداشتیم و طرفداران آن را می خواستند.
 
 
 
به نظر من بزرگترین پیشرفت برای کسانی که فقط Career Mode را تجربه می کنند، فقط روز آخر زمان نقل و انتقالات می باشد که فقط یک پنجره ی 8 ساعته برای خرید بازیکنان باز است. یکی از ویژگی های جالب و کلیدی، بودجه و نقل و انتقال بازیکن است که می توانید مقدار بودجه‌ی اختصاص داده‌ شده‌ی خود را تنظیم کنید و ببینید چقدر از آن غیر معمول است. شما دو پیشنهاد می دهید و هر دو پذیرفته می شوند اما شما پول کافی برای خرید هر دو بازیکن را ندارید. در این شرایط بهترین کار این است که ابتدا بازیکنی که به آن کمتر علاقه دارید را بخرید و سپس ببینید برای بازیکن دیگر چه اتفاقی می افتد. نقاط عمیق، ظریف و جالبی در این موضوع وجود دارد.
رشد بازیکنان یکی از چیزهایی بود که بازخوردهای زیادی در مورد آن داشتیم، طرفداران فکر نمی کردند این مورد به اندازه‌ی کافی سریع است، بنابراین ما آن را به طور کامل تغییر دادیم و پیشرفت بازیکن را فقط به پتانسیل آن اختصاص دادیم، در این صورت بازیکنان جوان سریع تر رشد می کنند و از طرف دیگر بازیکنانی که در سال‌های آخر بازی خود هستند، سریع تر افت می کنند.

آیا شما به Footbal Manager که برای PC منتشر می شود، نگاه می کنید؟ آیا می توانید آن حجم از جزئیات را به کنسول ها انتقال دهید؟ آیا مجبورید جاه طلبی‌تان رابه خاطر زمان کمی که دارید کاهش دهید؟
ما هنوز به نقطه ای که می خواهیم، نرسیده ایم. بزرگترین چالشی که هر سال جاه طلبی ما را محدود می کند، این است که ما بر روی عنوانی کار می کنیم که هر سال عرضه می شود. موتور تاثیر بازیکن (Player Impact Engine) چیزی بود که ما می دانستیم به آن نیاز داریم، ما به فیزیک زنده (Real Time) در گیم پلی بازی نیاز داشتیم تا در فیزیک واقعی به مرحله‌ی بعد برویم. ما میدانستیم که این کار را نمی توانیم در طول یکسال انجام دهیم، در واقع فیزیک نسخه‌ی سال گذشته قدمی رو به عقب بود، زمان زیادی را با همکارانمان بی نظیرمان صحبت کردیم و به آن ها سیستم فیزیک EA و اینکه چه چیزی می خواهیم را توضیح دادیم. آن ها چیزی که می خواستیم را برای ما فراهم کردند و ما هم دو سال تمام را صرف پیچاندن و تغییر دادن آن کردیم و در نهایت آن را FIFAـیی کردیم! دو سال پیش ما نمی توانستیم تصور کنیم اکنون اینجا هستیم، اما ما به آن رسیدیم.
 
از نظر حس مربی گری ناب، فیفا 12 چگونه در مقابل Footbal Manager می ایستد و آیا این چیزی است که شما به سمت آن می روید؟
من برای بچه های آن تیم احترام زیادی قائلم و در حقیقت قبل از اینکه به EA بیایم، روی پروژه ای کار می کردم که مستقیماً در رقابت با آن ها بود. من فکر می کنم بازی بسیار درخشانی است، من در حال حاضر آن ها را به صورت رقیبان طبیعی مان در آن حوزه نمی بینم چون تجربه ای که ما ارائه می دهیم کاملاً متفاوت است. بازی ما بیشتر در مورد کارهای مربی گری است و همچنین بعد از آن فوتبالی منطبق با آن.
من فکر می کنم طرفداران ما از تجربه‌ی فیفا به صورت متفاوتی لذت می برند و آن هم بازی آنلاین استاندارد به صورت نفر به نفر و یا تیمی و بخش Career Mode می باشد و من فکر می کنم به عنوان مجموعه ای از تجربه های متفاوت، ما خیلی خوش شانس هستیم که آن را در اختیار داریم.
من علاقه ی زیادی دارم که عمق و درخشش Footbal Manager را در بازیمان داشته باشیم، من مطمئن نیستم طرفداران ما به دنبال چنین سطحی از جزئیات باشند ولی به عنوان جاه طلبی، این یکی از عالی ترین هاست، اما نه چیزی که هم اکنون من به دنبال آن باشم.
 

فیفا تا به اینجا در مجموع از سایر رقیبان جلوتر است، چگونه می توانید به این موضوع که "ما دیگر نمی توانیم این بازی را ارتقاء دهیم" فکر نکنید و در همان حال به پیشرفت زیاد از حد بازی در یک بازه‌ی زمانی خاص جلوگیری می کنید؟
فکر می کنم امسال بیشتر از بقیه‌ی وقت ها که روی فیفا کار کرده ام. به راحتی می توانم بگویم بازی امسال یک نسخه‌ی انقلابی در گیم پلی ما می باشد، سه ویژگی جدید به طور کامل، روشی که فیفا بازی می کنید را تغییر می دهد. نه به صورتی متلاشی و ناقص و یا به صورت "اوه خدای من، دیگر این را نمی شناسم"، بلکه به صورتی که مکانیک دفاعی تقویت شده‌ی بازی توسط چیزی که نیاز دارد شما در مورد کاری که می کنید تفکر کنید، به صورت درکی مستقیم و محسوس.
این مکانیک را از نظر نیاز به تمرکز، به وسیله‌ی افرادی که تا به حال فیفا بازی نکرده بودند، تست کردیم و آن ها کاملاً آن را درک کردند، اگر طرفداران اصلی ما دوباره ذهنشان را درجه بندی کنند، نه فقط یک دکمه را نگه دارند، مسلما آن ها هم از این سیستم لذت خواهند برد.
دریبلینگ دقیق (The Precision Dribbling) و روشی که در مکانیک جدید حمله کار می کند، بهتر درک می شود و بهتر پاسخ می دهد اما با این حال توازن مناسبی دارند و ما دفاع را خراب نکردیم و شما دفاعی تاکتیکی دارید، هوش مصنوعی به شما کمک می کند در زمان مناسب در جایی مناسب باشید و سپس هنگامی که دو چیز با هم جمع می شوند، موتور تاثیر بازیکن آن را به خوبی به نتیجه می رساند. این گامی عظیم رو به جلو است.
اینطور نیست که ما همه چیز را با زور در بازی قرار داده باشیم و آن ها به صورت Gimmicky (روش یا وسیله ای که به صورت خارق العاده ای همه چیز را درست می کند) فرم و حالت گرفته اند، تیمی که در ونکوور وجود دارد، گروهی بسیار بی نظیر هستند و کار با آن ها فوق العاده است، من تا به حال با تیمی شبیه به آن کار نکرده ام. من این را چندین بار گفته ام، شما طرفداران فوتبال بزرگی دارید که گیمر های بزرگی هم هستند، اگر از فوتبال خوشتان می آید، شما در چند جهت متفاوت بی نهایت رقابتی هستید، اگر گیمر باشید اساساً رقابت در شما وجود دارد حتی اگر خیلی دوستانه باشد. اینها را که روی هم بگذارید آن وقت شخصیتی با شیب رقابتی دوگانه دارید. ما افرادی را از 18 کشور مختلف جمع کرده ایم و از آنها برای ساخت بازی های فوتبال تیمی ساخته ایم. آن ها در زمینه‌ی کاری که می کنند، بهترین های دنیا هستند که در یک جا به هم پیوند خورده اند. خوشنودی از خود چیزی نیست که حتی نگران آن باشیم، همه دیوانه‌ی این هستند که بهترین بازی فوتبالی که می توانند را بسازند.
انگیزه‌ی ما تحسین منتقدان، نقدهای درخشان و داشتن افراد علاقمند به بازی و منتظر آن می باشد. یکی از بهترین لحظات زندگی من هنگامی است که روی صحنه هستم و اجازه می دهیم مردم بازی را انجام دهند، شما به نوعی عصبی هستید، سختی آن شبیه به هنگامی است که موسیقی دانان با اضطراب دومین آلبوم خود را می سازند. وقتی که ما به رویدادهای مختلف وارد می شویم و مردم از خوشحالی فریاد می کشند، سر و صدا به راه می اندازند و همه فیفایی می شوند، واقعا خیلی خوب است و این چیزی است که باعث می شود ما ادامه دهیم.
 

فکر می کنید ارتباط دادن بازی با دنیای واقعی تا جایی که در طول فصل آپدیت هایی تهیه کنید، پیش می رود؟
بله، این یکی از عجایب است. بسیاری از مردم می پرسند چرا از اطلاعات بازی های واقعی برای قدرتمند کردن بازی استفاده نمی کنید. این مورد بسیار سختی است چرا که بازی ما، بازی ما است! و دنیای واقعی، دنیای واقعییست! من در مصاحبه ها وقت زیادی را صرف می کنم و می گویم این واقعی ترین فوتبالی است که بشر تا به حال دیده است، در نهایت این نسخه‌ای فشرده و چکیده از فوتبال است و تا مدتی که تعیین کرده اید بازی ادامه می یابد، نه یک 90 دقیقه‌ی کامل.
اگر ما این کار را می کردیم که خیلی واقع گرایانه بود، بسیاری از مردم احتمالاً نمی خواستند زیاد با آن بازی کنند. آن ها احتمالاً به دنبال آن فشردگی هستند نه یک تجربه ی آبکی. نکته‌ی کلیدی برای من آن است که از دقیقه ای که شما بازی را آغاز می کنید، فانتزی حول کیفیت بازی شما پدیدار شود. اگر ما بخواهیم مشخصات بگوییم Career Mode را در جایی که بازیکنی به تیمی منتقل می شود بر اساس دنیای واقعی بهتر کنیم، شما احتمالا در فصل پنجم یا ششم Career Mode هستید و آیا این برای ما صحیح است که سعی کنیم چیزی را از دنیای واقعی به بازی اضافه کنیم که بر اساس زمان حال است در حالی که شما 10 سال جلوتر هستید؟ طبیعتاً خیر. اما این سوال جالبی است و ما مدت زیادی به آن فکر کردیم. چنین چیزی در برنامه های آینده‌ی ما جایی ندارد.

نسخه‌ی PC فیفا چگونه است؟
فیفا 12 روی PC مسلماً مساوی با کنسول هاست، همه‌ی بخش های بازی مشترک است، بخش آنلاین و غیره. تنها تفاوت PC با کنسول ها این است که اگر کامپیوتری دارید که توانایی بالایی دارد، می توانید آن را با رزولویشن و Anti-Aliasing بالاتری بازی کنید. . عیناً یک کنترلر به PC وصل کنید و دقیقا همه چیز یکسان است.
 
 
شما گفتید نسخه‌ی PC به صورت قابل دانلود است؟
بله، از طریق Origin.

آیا بازی در Steam هم قابل دانلود است؟
نمی دانم.

آیا آماده هستید این مقیاس‌تان را بزرگتر کنید یا اینکه محصول خود را به نسل بعد ببرید؟
نمی دانم، حقیقتاً ما هنوز ثانیه ای به آن فکر نکرده ایم، ما هنوز با PC, X360 و PS3 مشغول هستیم. ما یک بازی درخشان در این نسل داریم، آیا می توانیم عبور کنیم؟ احتمالاً. اما در حال حاضر کاری درباره ی آن نمی کنیم.

 برچسب ها: CVG ، فیفا ، فیفا 12 ، ps3 ، xbox 360 ، pc ، دانلود ، دیوید روتر ، ea sports football club ، ea ، ea sports ، منیجر مود ، carrer mode ،

 
 

 
نظرسنجی
به نظر شما کدام عنوان بهترین عنوان سال خواهد شد؟

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
صفحات جانبی


 
آمار و ارقام
  مدیریت:
  • مدیر مجموعه پارس : علی
  • مدیر فان پارس : علی
  • مدیر موبایل پارس : پویا
  • مدیر سینما پارس : علی
  • مدیر گیم پارس : پیام

  •     طراح قالب:
      طراح قالب و گرافیست : علی
    • قالب خام و اولیه : پارس تولز

        نویسندگان:

      آمار بازدید
    • کل بازدید:
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :

      وضعیت وبلاگ :
    • تعداد کل مطالب :
    • آی پی شما :

      آخرین بروزرسانی

 
دیگر وب ها ما

 
بزودی
cull of duty mdw3
pes 2012

ایمیل مدیر
ایمیل مدیر
ایمیل مدیر دوم
Theme Edited By: Ali